عکس امام و برعکس رهبری
شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اصولی ترین شعار انقلاب بوده و این سنگ بنای قانون اساسی است. امام ( ره) هم خیلی صریح اعلام کردند که به جمهوری اسلامی رأی می دهند. عمر انقلاب هم نشان داده که هیچ حادثه ای نمی تواند آن را تهدید کند. جنگ مصداق بارز خطرناکترین تهدیدی بود که مردان مدبر دیروز به رهبری حضرت امام (ره) آن را به فرصتی برای وحدت مردم و استحکام ریشه های این نظام و انقلاب تبدیل کردند. اما آنچه که در 16 آذر اتفاق افتاد و صدا و سیما با استفاده از همه امکانات موضوع را فعلا تا 28 آذر کش داده و نامتناسب با آن حرکت رفتار کرده نه تهدید کننده خط امام و نه تضعیف کننده شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نبود. اگر حرکت سخیف پاره کردن تصویر حضرت امام - که از طریق قانونی قابل پیگیرد است - باعث می شود تا حدود دو هفته تمام امکانات تبلیغاتی کشور را به سمت تقابل با این حرکت بی روح بسیج کنیم و در اکثر برنامه ها از مردم برای آمدن به خیابانها دعوت کنیم تا شعارهای دیگر سر دهیم متأسفانه باید گفت که ظرفیت برخی مدیران کشور برای حل مشکلات به اندازه ریشه های انقلاب و نظام عمیق نشده است. بنابراین من اینجوری می فهمم که حرکت صدا و سیما در دو هفته اخیر تعریف و تفسیر درستی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر حفظ آرامش نبود.
این "دست نوشته ها" ی من است. خط مطالعاتی خاصی را دنبال نمی کند که اگر می کرد بهتر بود. بدلیل علاقه ام ممکن است از موضوعات مختلف بنویسم. آنچه را که نمی دانم جز از موضع سئوال طرح نمی کنم. اگر چه این نوشته ها را صرفا برای بقای رابطه من با قلم می نویسم اما از نظر دوستان و خوانندگان محترم نیز در اصلاح نوشته هایم بهره می برم.