یارکشی کروبی و موسوی
این قصه یارکشی و صف بندی آقایان کروبی و موسوی هم دارد جالب می شود من تازه منتظر بودم که آقای ابطحی نسخه سوم تبار شناسی کروبی را بنویسد اما به یکباره او و آقای مهاجرانی از تبار کروبی شدند. آقای کروبی هم یک روز در میان اعلام می کند که من به نفع کسی کنار نمی روم. یعنی هر کسی گل خودش بام خودش. آقای موسوی هم انگار قسم خورده سکوت بیست ساله را جبران کند و تند و تند سخنرانی می کند و مواضعش را اعلام می کند. خدا کند این بازی تماشاگری هم داشته باشد. چون بعید نیست که طیف اصلاح طلبان اصولگرای ... بخواهند محافظه کاران اصولگرای اصلاح طلب انقلابی را توی خماری بگذارند تا روز واقعه که برگهای برنده را رو کنند. واقعا هم معلوم نیست که برگ برنده اینها یکی از این دو نفر باشد. اما نتیجه این بازی تقسیم گلی است که نصفش بربام کروبی و نیمه دیگرش بر بام موسوی پهن شده است. خدا کند این قصه، سرکاری باشد.من که یاد این اصطلاح می افتم که " طرف با هئیت سینه زنی مسجد جامع راه می رفت اما با نوحه بلندگوی مسجد صعصعه سینه می زد. شاید فردا جماعتی با ارادت به موسوی پای صندوق رای بروند اما به کروبی رای بدهند یا بالعکس. باید منتظر ماند.
این "دست نوشته ها" ی من است. خط مطالعاتی خاصی را دنبال نمی کند که اگر می کرد بهتر بود. بدلیل علاقه ام ممکن است از موضوعات مختلف بنویسم. آنچه را که نمی دانم جز از موضع سئوال طرح نمی کنم. اگر چه این نوشته ها را صرفا برای بقای رابطه من با قلم می نویسم اما از نظر دوستان و خوانندگان محترم نیز در اصلاح نوشته هایم بهره می برم.