خط امام
اگر چه چشم جپم همراهی نکرد اما تلاش کردم تا این پست را به نام امام بنویسم. اوضاع آشفته ای است. هرکسی را به چوبی می رانند. هزار و اندی سال از کربلای حسین می گذرد و برخی داوری و تعیین معیار حسینی بودن را مثل کالاهای دیگر در انحصار گرفته اند. مسلمان شیعه دوازده امامی باید فریاد بزند که من دوست حسین (ع) هستم تا دیگران خلافش را نگویند. اما ازامام خمینی گفتن شاید تنها موضوعی باشد که کسی مجازبه انحصار آن نیست همانگونه که انحصارامام حسین(ع) هم غیر مجاز است و خدا را شکربواسطه اینکه تاریخ زنده دوران خودمان است کسی نمی تواند پیروان خط امام را خارجی بخواند. مدتهاست شاخص های خط امام را تبلیغ می کنند. جالب است که ترجیع بند تمام این شاخص ها به فتنه 88 ختم می شود. من خیلی علاقمند بودم که برای تربیت بهتر نسلی که نه انقلاب را دیده و نه جنگ را درک کرده بیشتر توضیح داده می شد که یاران دیروز امام چه کسانی بودند و امروز به چه دلیل دیگر یار امام نیستند. آنهایی که بر مسند قضاوت – نه قوه قضاییه - نشسته و القاب خیرات می کنند بیایند یک به یک و موضوع به موضوع ثابت کنند که خودشان به چه میزان در خط امام هستند تا با منطقی قوی تر به جنگ فتنه بروند. به روان پاک و روح بلند آن منادی اسلام ناب محمدی در سالروز عروجش درود می فرستیم.
این "دست نوشته ها" ی من است. خط مطالعاتی خاصی را دنبال نمی کند که اگر می کرد بهتر بود. بدلیل علاقه ام ممکن است از موضوعات مختلف بنویسم. آنچه را که نمی دانم جز از موضع سئوال طرح نمی کنم. اگر چه این نوشته ها را صرفا برای بقای رابطه من با قلم می نویسم اما از نظر دوستان و خوانندگان محترم نیز در اصلاح نوشته هایم بهره می برم.