آقای حبیب ا... عسکر اولادی در مورد اصولگرایی و دایره این طیف جمله لطیفی گفته است. وی گفته: " این چه اصولگرایی است که یک سرش به احمدی نژاد و سر دیگرش به هاشمی رفسنجانی می رسد." البته حرف درستی زده اما من به بقیه حرفهای وی کاری ندارم. اما آقای عسکر اولادی اگر از دایره طیف اصلاح طلبان هم خبر داشته باشد حتما این را در مورد آنها هم خواهد گفت. دوستی می گفت طیف اصلاح طلبان هم بین العباسین است. یک سرش به عباس عبدی و سر دیگرش به عباس دوزدوزانی ختم می شود. گفتم دوزدوزانی یاد خاطره ای افتادم. یکی می گفت در یکی از انتخابات مجلس که آقای عباس دوزدوزانی هم نامزد بود روزی که انتخابات تمام شد مسئولین صندوق مشغول شمارش آرا بودند. شیوه شمردن آرای انتخابات مجلس هم که مشخص است. یکی دو نفر می خواندند و بقیه علامت می زدند. مسئول ثبت آرای آقای دوزدوزانی از فرط خستگی یک لحظه خوابش گرفته بود که خواننده آرا که اتفاقا لر بوده با لهجه شیرین لری به او گفته بود خانه ات خراب پاشو. این عباس می خواهد برود مجلس تو خوابیدی.